lördag 11 januari 2014

Snöyra

Huh... massa grejer. We need space!
Igår började det komma ner snö och ponnyerna verkar inte bry sig nämnvärt, det är nog bara matte som är lite less snöfall. Okej, det får komma snö men max en fem cm och ingen råkyla på -30, då är jag helt med på noterna.

Jag pysslade endast lite med ponnyerna igår, att börja jobba igen och svänga tillbaka klockan till tidig väckning igen tar på lite så inatt har jag sovit minsann som en stock.
Men istället hann jag med att fota projekt sadelkammare, bar in lite ved, mockade ur vindskyddet och busade omkring med Lady. Lady hade hittat en pinne som hon var så stolt över och hon sprang to.m och visade den åt Diva som tittade lite snett på henne.

Idag ska jag försöka göra något träningspass med dem båda två, får hoppas vädergudarna tycker lika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar