fredag 3 januari 2014

Nytt år, nya möjligheter, NYA ÅRETS MÅL.

Jag brukar ju alltid avge nyårslöften för mig själv, löften vet jag inte men MÅL kanske man kan kalla dem mera till ?
Iår satte jag mig ner också och funderade över vad jag skulle vilja ha för mål med ponnyerna.

DIVA:
Med Diva vill jag börja köra med, nu när jag äntligen ha fått vagnen.
Jag vill starta i MSV klassen på shetlandstävlingarna en gång denna säsong.
Jag vill fortsätta med ridningen och ev. få första starten i Lätt ridklassen på shetlandstävlingarna.

ALMA:
Jag vill ha bättre teamwork i ridningen, jag vill inte satsa på att ha nån hård utbildningspress utan få mera harmoni. Bättre kommunikation helt enkelt!
Jag vill göra någon slags tävlingsdebut med henne.
Jag ska börja agilityträna henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar