onsdag 11 september 2013

Dream BIG

Jag sitter åter igen och fördriver morgonmålet med att titta på hästannonser. Just nu tittar jag ju på hästnet, såklart, och på B ponnyer. Jag hittar en hel del fina ponnyer, bla ett russ sto som är jättefin. Absolut ett wow sto. Klicka här!

Emellanåt känns det som att oj vad det skulle vara roligt att ha en till häst och ha alla dedär förväntningarna. Men samtidigt känns det som att jag vill ju satsa på avlen, och det känns som jag har en riktigt hyfsad grund iallafall, och att det skulle kännas mycket roligare att ta fram något fantastiskt än att köpa något fantastiskt. Jag vill inte KÖPA till mig framgång, jag vill PRODUCERA min egen framgång och ha något att vara stolt över att JAG har fått gjort och inte någon annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar