onsdag 14 augusti 2013

Kokemäki russutställning

Här kommer äntligen videon upp från russutställningen jag deltog med Alma på nu i sommar i Kokemäki. 

Alma blev visad med tolv andra ston och fick en fin fjärde plats med första klass pris som gjorde mig mycket stolt!

På videon syns de andra ponnyer samt andra som deltog i utställningen. Den som blev sjätte placerad, altså nr. 21 var min personliga favorit. Det tyckte jag var ett riktigt fint russ och såg framför mig att det måste vara en fin ridponny! Och så tyckte jag mycket om färgen, den var en såndär rödbrunaktig ton i den som var speciell. En personlig favorit helt enkelt.

Så hoppas ni njuter av videon, kommentera gärna och fråga om det är något ni undrar över!

OBS! Bättre kvalité på videon fås genom att klicka på watch on youtube och så ändrar ni kvaliten till HD på kugghjulet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar