lördag 13 april 2013

Tindra

Sneaky peak på lilla Tindra
Idag har jag haft hästfri dag från Lepplax, sambon har skött ponnyerna medans jag har varit iväg till Vasa trakten för att hälsa på en ponny som jag blev erbjuden att ta på foder.

Jag hade inte alls några förväntningar, tänkte att jag iallafall kan åka och titta på henne och se vad det är. Och jag blev minst sagt förvånad eftersom mina förväntningar var på noll. Vilken otroligt fin liten ponny. 92 cm i mank ungefär och positiv glad och pigg ponny. Jag blev imponerad av vad jag såg och sade att jag gärna tar henne. Så i maj ska lilldamen flytta hem till oss. Egentligen är hon ju inte liten i ålder utan är 4 år gammal, två månader yngre än Diva.

Denhär ponnyn tror jag verkligen jag kommer trivas med till 100 %. Det känns iallafall precis som med Diva. Och då är det verkligen en ponny för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar