måndag 22 april 2013

Hemklickat åt ponnyerna

Detta har man fått hemklickat idag åt ponnyerna från Börjes Tingryd, ett ponnyträns åt Diva eftersom jag tänkt länge att hon ska få ett nytt och så får Tindra använda hennes gamla när hon kommer hit.

Och två nya flughuvor, en i storlek ponny och en i storlek Cob. Jag har redan två från förr, men den ena är totalt VÄRDELÖS. Men denna modell är verkligen super enligt mig! (Om det är den rätta sorten, har köpt i princip en identisk från Horse-Stuff i Jakobstad förra sommaren)

Och så klickade jag dessutom hem en nummerlapp att fästa i träns när man är på utställning så behöver man inte fundera på det heller utan kan knäppa fast den enkelt före man åker iväg.

Jag jämförde också priserna med HÖÖKS och Börjes Tingsryd och blev riktigt förvånad. HÖÖKS har ju mer utbud det är ju helt klart, men jämförde te.x bett priserna och det skiljde över 10 euro på ett bett som var exakt gjort av samma material os.v. Helt galet egentligen, så idag har man fyndat till lika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar