söndag 20 maj 2012

Tyst som i graven ?

Nja, så är det inte här på ponnyfronten, men jag har inte hunnit blogga helt enkelt då jag haft full rulle varje kväll och kommit hem sent.

Idag har jag och Diva varit på ponnyagility kurs och tävlingen i Esse. Wow vilken guldponny jag haft med mig idag, fast hon for iväg helt ensam. Jag har verkligen haft tur som hittat en sån fin ponny!
Både träningen och tävlingen gick super, jag ska ladda upp video sen då jag överfört dem på datorn.
Resultat vet jag inte då vi fick lasta och fara iväg till massören med Diva, men det berättar jag senare då jag fått veta det. ;)

Massören masserade hela Diva och gav laserbehandlingar. Vi fick massageövningar att göra varannan dag samt att vi kommer få ett linement att stryka på bakbenen åt henne också för att få knäna i bättre skick. Jag är nöjd med behandlingen och kommer att åka igen med henne 16 Juni och få henne behandlad igen.

Nu är det tack för idag här på bloggen idag. Jag är trött och slut i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar