tisdag 22 maj 2012

Photoshoot

Idag har jag haft photoshoot med ponnyerna och bilderna blev FANTASTISKA! Wow wow wow! Jag vrålälskar min älskade vän Jenny som alltid får fram det bästa av både mig och ponnyerna. <3 Hon är så proffsig och duktig!

Idag blev det ett pass för Alma som börjar mer och mer visa sin fina sida. Duktiga tjejer som jobbar fint ihop! 

Diva har blivit masserad av mig idag en stund också och hon var sådär måttligt nöjd över att bli dragen i svansen och strykt under magen. Men det lär hon bli van med.

Lumikki blev pysslad med och gosad, och det visade sig att hon var GANSKA fotogenisk. ;) 

Oj vad jag är glad över photoshooten! Dethär behövde jag! Vänta bara tills ni får se bilderna. MUMSI MUMSI!

Bilden i inlägget är från ponnyagilityn. En del shettisar, men gud vilken vacker syn eller hur ?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar