måndag 7 maj 2012

Gomorron!

Måndagmorgon igen en gång. Huh! Jag hann inte alls blogga igår eftersom det var full rulle hela dagen lång.

Från morgon var jag hos ponnyerna nästan två timmar och bara doonade på med att fixa ihop dynghopen något så när tills min bästaste bäste kompis skulle komma med traktorn på kvällen efter den två års stora högen. Vi fick två lass sammanlagt och ännu finns det en liten hög kvar som vi inte fick med. Jösses så vi jobbade, men roligt hade vi iallafall och jag är så himla nöjd att nu har det minskat ordentligt.

Idag känns dyngkalaset av i ryggen och i mitt arma skulderblad som inte verkar vilja ge med sig.

Här kommer ett till videoklipp av ponnyernas morgongympa igår:
http://www.youtube.com/watch?v=OgAOnALTzcs&feature=youtu.be

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar