onsdag 16 maj 2012

Guuud så vackert

Kan rubriken säga något annat, vädret. GUUD så vackert det har varit idag!

Alla ponnyerna har blivit tränade idag och jag är väldigt nöjd med resultatet.

Lumikki prövade jag det nya bettet på och hade R att sätta sig upp för att provrida. Det blev väldigt stressigt och Lumikki gapade och gapade. Jag bad R att medsamma sitta av för att byta om till repgrimma och sen sätta sig upp igen. INGA problem. Skutten var helt nöjd och glad, lite fastklistad vid min sida, men hon va lugn! Jag borde ta och kolla hennes tänder då hon åker iväg till kokkola.

Diva kravlade jag mest på idag och hade tränset på. Jag fick ett bevis på hur mycket hon litar på mig och det värmde i mitt hjärta. Min fina ponnytjej <3 Snart börjar vi nog traska runt med ryttare på ryggen. ^^

Alma hade jag lite ponnyklubb med idag och hon var så härlig och visade sin fina sida och hoppade också ngr skutt på slutet med sin duktige ryttare! :) Härligt härligt!

Knotten har dock börjat få sin framfart och suck... kolla under divas mage och jösses. Sår fanns redan under magen! Imorgon blir det silversalva för fulla muggar!


Ha en fortsatt bra kväll, nu ska jag ta gubben och krypa ner i sängen och se på en bra film o gåtta mig! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar