söndag 8 januari 2012

Träningsdag i Esse


Idag har jag varit på träning med Alma till Esse. H ställde så snällt upp och höll lektion åt oss och det var superkul. Vi jobbade mycket med övergångar, saktningar, med sitsen och Almas lyhördhet. Oj va hon jobba helfint. Jag är jättestolt!

Diva tog jag snabbt och övade lite låtsas skänklar på, först börja hon bita i min hand men efter en stund snajja hon vad det var frågan om. Sprang med henne lite sen för att få henne att trava upp lite och det gick superfint det också.

I lastningen gick fint med Diva. Det är att skicka in henne bara, men Alma var lite mer på strejksidan idag. Dock gick hon sällare in i transporten i Esse än när vi skulle åka iväg. Hoppas det bara var ett engångstillfälle.

jag sitter och drömmer om en shettis. Det är inte vilken som helst.. en speciell en. En som fick mig att fastna. Det är bara att fortsätta tänka och fundera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar