söndag 1 januari 2012

Ponnybutiker


I dethär inlägget har jag gått igenom lite ponnybutiker på nätet och gjort en lista på de bästa butikerna enligt mig.

Ponnyprakt.se: Ponnyprakt är en riktigt kul sida, för du hittar verkligen unika saker till din ponny som ingen annan har. Det finns militärfärgade täcken, rosa sadlar och blåa träns som exemepel på produkter. ponnyprakts priser går att få i euro.

Hooks.fi: Är en bra sida för de flesta. Där finns det bra med ponnyproduker. Och ganska bra med små storlekar för de allra minsta ponnyera.

miniponi.fi: finns i terjärv och där finns det endast shettisutrustning. En bra butik när man ska ha handlat för de allra minsta ponnyerna. Där finns även körutrustning.

sadelmagasinet.se: Begagnade och nya sadlar som säljes i bra skick.

ponnytravprylar.e-butiken.se: Mest inriktning på A och B ponny. Där finns det prylar till trav och western inspirerade folk.

ponnybutiken.noxshop.se: Ponnyutrustning. trevlig hemsida, dock saknade jag lite mer produkter som te.x träns. Dock har de en bra produkt, och det är ett föltäcke i fleece. Det är första gången jag ser ett sånt täcke.

horze.fi: Där finns det både bra kläder för ryttare och ponnyer. ett plus med Horze hemsida är att det finns en pony flik som visar bra ponnyproduker. Och på höger spalten finns det även färger man kan klicka på om man ska ha en speciell färg.

borjeskotimaki.fi/www/: Härifrån har jag beställt MASSOR med saker. De har jättebra stallutrustning enligt mig och bla. har jag köpt mina plaststoplar till elbanden härifrån. Det är dessutom snabb leverans och jag har varit väldigt nöjd med alla produker, dessutom tycker jag de har ett väldigt bra pris!


Jag är ju också en sån som tycker om att fynda. Och fynda kan man göra på blocket.se, findit.fi, tori.fi, och hastnet.se. Från hästnet har jag bla hittat ett riktit snygg pannband åt Alma, täcken åt Diva och en DVD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar