tisdag 10 januari 2012

Sele... selejävel.


mah... Jag blir galen. Jag har i ett års tid inte ens vågat öppna påsen med alla delarna till divas sele. Äntligen gjorde jag det och tadaa... Jag är sur butter och inåtvänd. Jag får delarna att passa på ngt vis men ser inte helheten. Jag blir galen.

Idag fick ponnyerna ha ledigt, tittade ut genom fönstret och konstaterade att det var redan mörkt ute. Imorgon tar vi nya tag. Då ska jag ha rätt ut seljäveln. Eller iallafall försökt.

Nu ska jag tvätta händerna, de är svarta av lädret.

Bild hittad på google, som gjorde mig aningen klokare.

1 kommentar:

  1. Nå hede bilde ska tu int skåda på, hä er int alls räät sela hedi ponnyn.
    Bröstan er för högt upp, svansremmen o bakremmen e fel fäst o övre maggjorden hänger lös.

    Int eri så svårt bara tu ein gang vejt hu hä ska lagas :) Din sele er ju så enkel ti laga på, om man jämför me travsela som ska snurras o snurras :D

    SvaraRadera