onsdag 11 januari 2012

Inse sig besegrad ?


Jag får faktiskt inse att jag är besegrad. Selen hänger sådär fint på soffkanten, jag har fortfarande ingen aning om vad jag håller på med. En vacker dag ska jag väl bli klokare.

Snön började nyss vräka ner när jag var och tränade ponnyerna.
Diva tömkörde jag och jobba med en stund så. Hon jobbade på fint, men blev riktit irriterad av Alma som hängde med på släp. Nästa gång vet jag att Alma måste ha ngt att tugga på så hon inte stör koncentrationen.

För Almas del hade jag lite miljöträning åt. Hon har reagerat så mycket de senaste dagarna på pulkan som jag drar höet dit med så sagt och gjort. In med pulkan och jobbade med lös pålle.. som inte alls var rädd för pulkan mera. Problemet löst.

Random bild bara av Divas svans i sommras. Lite skamfilad av soleksemet. :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar