onsdag 11 januari 2012

Länktips

Jag passade på att samla ihop lite länktips här på samma gång då jag kände att jag behövde vila min rygg.

Här är lite shetlandsponnylänkar:
Shettis.com - Supersida som tar upp alla tävlingar och händelser inom shetlandsvärlden. Där finns dessutom hingstlistor och annonstorg om det skulle locka att söka efter en ny ponny.

Shetlandsponny.ifokus.se - Ett forum där allt disskuteras. Shetlandsrealaterad och mycket folk som finns där från sverige, men också från Finland. En sajt jag besöker dagligen.

www.shetlandsponny.se - Sveriges shetlandssällskap.

www.shetlandsponny.com - På denna sida presenteras alla världens shetlandsponnystuterier och uppfödare. En riktit fräsch sida att kika och surfa på enligt mig!

Och här är några russ länkar:
russit.net: Här finns det alla möjliga nyheter från Finlands russförening. Bla. när russ relaterade tävlingar hålls os.v.

gotlandsruss.ifokus.se: Svenskt forum med bara russ som ämne. Allt disskuteras och funderas över. En sajt jag besöker dagligen.

ENJOY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar