fredag 6 januari 2012

Ponnyklubb


Idag har jag haft ponnyklubb med Alma och E. Vi hade NH träning och det gick riktit bra. Alma är ju väldigt enkel att träna med och känslig jämfört med Diva. Diva är lite mer av den gosiga och bökiga typen som gärna vill stå nära och gosas.

Idag skulle ju Josefin kommit och tränat, men hennes ädle plåtmaskin har gett upp hoppet. Bilen är altså inte med på noterna. Så ev. imorgon blir det träning. Annars tar jag mig en tur själv.

Sådär annars då. Det blåser iskallt. Jag höll på att frysa öronen av mig bokstavligen när jag skulle vara ute idag. Vatten ska fixas och så ska jag ha sågat ner lite träd så Divas tand kanske vill ge sig och komma ut. Den irriterar henne.

Jag ska iväg och titta på 4 lurviga små shettisar idag också. Spännande saker på gång. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar