söndag 16 december 2012

Lugn helg

De tre musketörerna som snart blir två.
Ponnyerna har minsann fått ta det lugnt, har bara klappat om dem i hagen och fodrat. Inget annat. Idag hade jag tänkt hinna göra något, men konstaterade att nej. Jag ska ha ledigt och de ska ha ledigt idag. Du hinner minsann nån annan dag.

Diva börjar stå och vänta vid porten, hon är på gång. Jag måste minsann börja på med henne igen nu snart, hennes viloperiod börjar vara över. Misstänker annars att hon börjar hitta på en massa bus... Kanske börjar löshoppningskvällarna snart så man kan delta med både Alma och Diva. Det vore kanske något för henne.

Lumikki åker hem på torsdag. Jag tog beslutet att hon ska få åka hem till hennes matte igen då det är ovisst i vilket skick hon kommer att vara vid användning os.v. Min magkänsla säger mig att det blir bäst såhär, och mittiallt får hon kanske nån dag tillbaka sin dotter och får vara mamma som hon tycker så mycket om att vara, även fast dottern är 1 år nu men iallafall.

Nu ska jag gå och sova. Jag är enormt trött av att ha gjort INGENTING idag känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar