onsdag 26 december 2012

Bus i snön

Idag blev det bus i snön tillsammans med R, Alma, och Diva. Diva tyckte det var superduper tungt och jag passade på att busa och longera henne lite i snön. Det gjorde minsann gott och jag ska minsann passa på nu så länge vi har pudersnö att longera henne på samma gång. Jobbade bara en liten stund, hon fick minsann kämpa och tyckte vi börjar med lite i taget.

Alma blev riden av R och det tyckte hon minsann var roligt, men också tungt i snöhavet. Superfint gick det  och kameran min är ju puts sväck så fick inga bilder som jag så gärna hade velat ta! Superfint ekipage fast de inte jobbat ihop på nån månad. De sitter i samspelet.

Än har jag kvar att fixa lite vatten och kvällsfodra, sen är det godnatt för min del. Imorgon och övermorgon ska jag jobba och sen är det ledigt igen inför det nya året.Tjoho!

Shalom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar