måndag 10 februari 2014

FRÅGESTUND

11 åringen på stora hästen. Världens bästa Leli.

Walter och jag tillsammans någon gång på 2006 kanske?
Jag fick fråga om jag skulle kunna ha en frågestund här på bloggen och visst det kan jag ha. Jag har haft en gång förr och fick inte en endaste fråga. HAHA! Men kanske det finns fler aktiva läsare nu här? Jag vet inte, men iallafall fråga på vad ni vill veta.

Gärna får ni komma med förslag på vad ni skulle vilja se mer i bloggen, mer vardagsbilder av ponnyerna, filmer ? Historier från när jag var liten och började med hästar ?
Jag ska försöka svara så gott jag kan på alla era frågor. Elaka frågor och kommentarer svarar jag inte på. Det är bara löjligt.

Frågestunden pågår till söndag.

7 kommentarer:

  1. Barndomsminnen me häst vill jag läsa om :D

    SvaraRadera
  2. Vilka planer har du inför sommaren med pållarna? Några speciella händelser eller mål? :)

    SvaraRadera
  3. Om du skulle få en till häst gratis. Vad skulle det vara för häst:)

    SvaraRadera
  4. Hur gammal är Diva och alma?
    Hur länge har du haft dem?
    Hur ofta är du ute och går/rider med dem?
    Vad är din favorit ras?
    hur ser din dröm häst ut?
    Sto/hingst?
    Liten ponny/ stor häst?

    SvaraRadera
  5. hur länge har du haft Diva och hur länge har du haft Alma.

    SvaraRadera
  6. 1: red du i rid skola när du var liten?=) ;) 2: hur började du tycka om hästar(=? 3: hur gick det till när du skulle köpa Alma och Diva?=) //fanny

    SvaraRadera