tisdag 27 november 2012

God eftermiddag.

Har nyss avnjutit lunchen och ska snart dra mig ut till ponnyerna.

Igår var jag på Esse ryttares möte och hörde allt nytt och alla planer för resten av året. Dock går nog jag bokstavligen i ide på vintern, så aktiv känner man ju inte sig. Haha. Men roligt de hade vi, och en av mina goda vänner fick dessutom ett pris för hennes prestation i sommar med deras helfina shettis. Jag måste säga att jag är riktigt stolt över henne, hon är så duktig och det bästa med henne är hennes personlighet. Jag vet att hon ställer upp och aldrig man skulle se henne sur eller vresig, näpp solen strålar alltid från henne. :) Såna människor gör en glad. Och såna människor fötjänar pris!

Iallafall så har det nu inte skett sådär speciellt mycket de senaste tiden. I helgen vart alla ponnyerna motionerade och allt är bra. Lumikki är lite sisådär nu igen, dock är ju massage tiden inbokad till lördag så det löser sig om hon blir riktigt dålig. det blir att gå ut och undersöka nu antar jag.

Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar