onsdag 14 november 2012

14 November

Idag är det den 14:e November. Ett tungt datum för min del. För tre år sen dog min bäste vän Bella. (Se hennes egen sida, Mary-Lynn till höger) Det var en lika äcklig dag som denna. Mulet, det började regna på natten sen när hon dött.

Det riktigt kniper i mig när jag tänker på hur allt blev. Hon skulle ju vart här..

Förr kände jag henne överallt, var jag än var. Jag är ju verkligen en människa som tror på andar och väsen. Inte att det kommer något vitt framför dig och BU. men jag tror på energifält, jag tror minsann och hoppas att det finns fina andar runt omkring en som försöker leda en på rätt väg. En sån ande vore nog Bella. Hon skulle ta dig över det tryggaste stället på den rangligaste bron och bära dig upp för det brantaste berget.

Här är ett videoklipp av Bella när hon verkligen var i sitt esse, och på sitt nästsista tävlingsår. en adnra plats blev det denhär gången, ett år senare syns det (enligt mig) att hon hade fått kotledsinflammtions början i och med att hon började vägra vid hindrena, och det märker man minsann inte något av här inte.
Bella i sitt esse

1 kommentar:

  1. Tack Sabina för din kommentar! Vilken fin blogg du har, trevligt att titta in här hos er! :)

    SvaraRadera