fredag 17 februari 2012

Tungt


Oj vad det har varit många tunga dagar här hemma nu. Min stackars hund var ännu värre igår än i förrgår. Jag har aldrig sett henne så färdig förr... huua. Jag skippade helt enkelt gårdagens träning av ponnyerna och lade mig ner i sängen för att försöka lugna hunden och underlätta hemskheterna. Det har hon gjort tusentals gånger för mig, varför skulle jag inte återgälda det ?

Men iallafall fick jag gjort en vettig sak igår. Jag for iväg till Agrimarket, med hunden och A i bilen och shoppade hästsaker. Jag hittade bla. ett nytt träns, grimma och en väst åt mig själv. Mineraler, ny grep och en skyffla. Jag är supernöjd med mina fynd!

Och idag har jag fått skyfflat undan massor med snö vid hästhagen. och så fick ponnyerna lösgalopperas. Alma sprang och busa allt vad hon orkade, medans Diva (som vanligt) gjorde sig osynlig.

Imorgon kommer jag åka iväg på en liten tur till vasa med min pojkvän. Vi ska till tropiclandia och simma och sova på hotell. Då har jag min helfina hästskötare som är så duktig och hjälpsam och ställer upp för mig! Tusen tack!

Ha en superhelg ni också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar