torsdag 23 februari 2012

Snöstorm

åter igen igår kom en snöstorm från ingenstans. Före på dagen hade det varit solsken och vackert väder. Jag skulle till veterinären med Donna och tänkte att sen när jag kommer hem ska jag träna. HAHA. När jag närmade mig Losvik så började lite lätt snö komma och mittiallt började det blåsa upp och stormen blev ett faktum. Så ingen träning blev det.

Idag ska vi pröva på nytt bara vädret håller i sig. Iallafall när jag var ut och matade var det väldigt härligt utomhus.

Tankarna snurrar hit och dit i mitt lilla hästhuvud just nu. Tiden får visa vad som ska hända.

Nu ska jag dra iväg till jobbet. Jag är SMINKAD och har FRISYREN fixad. Vi ska ha fotograferingen idag med barnen, och lite annorlunda kanske man kan se ut en gång om året.

Ha en bra dag!
/ Sabina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar