torsdag 16 februari 2012

God morgon!


God morgon.
ute häller snön fortsättningsvis ner. Jag tycker att det snart är dags för sommarsolen att titta fram. Jag läääängtar till sommaren. Värmen. Mmmm... Men en sak jag alltid skulle klara mig utan är domdär hemska knotten, bromsarna, humlorna, getingarna, flugorna.. i princip allt som flyger och vill äta av mig. Jag har obehag för allt såntdär.

I förrgår och igår var ingen bra dag för mig. Min hund är sjuk och det är jobbigt att se och inse, inse att det en dag kommer ta slut. Det gör att min hjärna kopplar bort och inte fungerar. Och min älskade hund som varit med mig halva mitt liv. Hur ska man kunna leva utan dem ?

Jag ska iallafall försöka ha en bättre dag idag än de senaste två. Idag ska jag och shoppa hästtillbehör till Kokkola hade jag tänkt. Jag behöver nya skitredskap. ;)

Ha en bra dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar