måndag 30 december 2013

En lugn ridtur



Idag har jag och M varit ut tillsammans med ponnyer på en lugn cykel- och ridtur.
M hade Diva med cykel och jag red ju Alma. Mestadels blev det skritt, men en liten bit kunde vi också trava med dem och det var riktigt bra för dem att få springa en liten bit iallafall.
Alma hade lite problem med att hålla sig koncentrerad, hon såg lite tomtar och troll på ett ställe men det gick över. Pigg och glad iallafall var hon så det var skönt.

Stall planerna fortsatte tillsammans med M
och vi ser ju bara möjligheterna, hur positivt som helst, men som sagt så blir det väl lite mera koncentration på husrenoveringen före det blir något stallsbygge överhuvudtaget, men drömma måste man ju få!

Jag hade kameran med idag, så pinfärska bilder på mig och ponnyerna, och på våra outfits. Jag kan säga att reflexvästen jag har på mig på bilden är den största jag ever sett och haft den är minst 4 storlekar för stor för mig, men det bryr jag mig inte i. Den e ju rosa. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar