måndag 11 november 2013

Fräscht här inne

Nu är det minsann fräscht här! Jag har fått en header, och det känns ju helt fantastiskt! Det är denna härliga människa som fixat till den. Malena, tusen tusen tack igen för att du fixade till den så bra och enligt önskemål! Malenas blogg är en av mina favoriter, så besök den! Läser den varje dag, det finns så mycket varierande att läsa om och gillar hennes roliga inlägg!
Kan nämnas att den fantastiska fotograften till headern heter Jenny Sulkakoski. Här är hennes blogg http://jennysulkakoski.blogspot.fi/.

Jag tar kort om dagen med ponnyerna.

Diva blev satt i vagn och spändes i, draglinorna var lite för långa, men det funkade helfint och damen var ganska nöjd att dra vagnen. Lite äcklig tycker hon den är när den tar i rumpan men annars så funkade det helfint!

Alma prövade jag rida i den ny gamla sadel idag och varken jag eller M hittade några som helst tecken på att den skulle leva sitt eget liv. Dessutom var Alma jättenöjd i den och både skritta och trava snällt med den utan schabrak och allt. Så nu får sadelprovaren komma ut och bedömma om den är godkänd. TÄNK om jag hittar en säkert 20 års gammal sadel åt Alma som passar åt henne för endast 10 euro!
Tusen tack S för att jag hastigt fick komma och låna sadelgjordar av dig, du är guld värd!

Idag har ju också vädret varit bra så de har varit utan regntäcken, men nu är dom påklädda igen för imorgon har de lovat regnväder igen. SUCK.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar