onsdag 31 juli 2013

Filmtime

Igår var det lika skit väder som dagen före så passade på att hämta hem två sadlar som jag ska pröva på Alma idag, den ena är antagligen alldeles för bred. Men som sagt bra att träna ögat också. Den andra har jag högre förväntningar på så vi ska hoppas att den sitter som den ska göra. Dessutom så kommer sadelutprovaren med en massa sadlar och kollar om hon skulle ha något att erbjuda, eller att iallafall mäta och se vad en prestige sadel ska ha för storlek ungefär. En sån har hittills passat bra på henne så skulle gärna hitta en begagnad bra en.

Vi fortsatte också på att jobba med släpet igår, så nu är det att börja spackla och måla, bara nu vädret skulle bli en aningens bättre, man kan ju inte måla i regn precis heller.

Och så fick jag målat klart tre bommar till, så nu är det väl två bommar kvar plus hinderstöd så då är det klart.

Äntligen börjar jag ha lite tid att överföra videor till youtube, det har minsann inte prioriterats den senaste tiden så nu har jag altså något helt nytt att visa er. Det är från agilitytävlingarna i kokkola en stekande dag, jag var nöjd med rundan trots att jag missade näst sista hindret med Diva. Så nu har ni något att titta på iallafall.
Jag håller dessutom just nu på att ladda upp videon från tömkörningstävlingen i Lohtaja. Men den får ni se i ett annat inlägg.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar