söndag 28 oktober 2012

Jäsar över ? ;D

Okej, här är den mest bästa bild av mig och Alma. HAHAHA! jag ser ut att väga MINST 100 kg.Trodde inte halaren va så stor på mig, inte för att jag nån gång titta mig i spegeln med den på men till häst ser den verkligen förskräcklig ut. Det lixxom jäser och pöser över. HAHAHA!!

Idag har varit annars en bra dag. M har varit hit så småtrollen har varit ut på promenad. Lumikki frös riktigt när jag tog av henne regntäcket, så fick sätta på henne ett fleecetäcke när vi for iväg då hon riktigt skakade. (Sällan jag sett nån häst frysa) Men när vi sen kom tillbaka hade hon fått upp värmen och nu är hon utan täcke i hagen och myser.

Alma som sagt red jag en stund idag och hon jobbade riktigt fint. Jag tycker verkligen om min ponny. Hon är suverän! Och som sagt min outfit var ju inte den stilrenaste, men ack så praktisk. Men Almas outfit matchade med allt annat, och idag inveg vi hennes nya rosa träns! det är verkligen supersnyggt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar