söndag 15 april 2012

Besviken med stort B


Besviken är vad jag kan säga just nu om mitt eksemtäcke jag beställde från Börjes. Jag hade lagt på det på Diva, det satt verkligen superbra på henne, och skulle knäppa ett av knäppena på täcket. Jag hann inte ens få upp det och knäppet var sönder. Vilken SKIT kvalité, och jag har betalat 70 euro för täcket! Jag är så himla besviken. När man köper nya saker förväntar man sig att det ska hålla en viss tid också.. men efter 5 minuter och täcket är sönder... jaa... det säger ganska mycket.

Idag har jag haft ponnyklubb med en ngt sur Alma då jag var borta hela dagen igår. Det hela gick bra, men hon var inte så imponerad av vädret idag. Kallt blåste det och snöslaskade. Men det gick bra och roligt hade vi som vanligt.

Igår före jag for iväg till vasa var jag dessutom och snabbt hälsade på nya ponnyn Lumikki i hagen. Hon va så glad och nöjd när hon upptäckte att ngn hade ärande åt henne. ;) Önskar att det skulle bli vår nu och att jag skulle få hem henne nu medsamma... fast med denhär farten så lär det nog inte bli ngn sommar alls.. :(

För tillfället måste jag ta det lite lugnt. Jag har dragit på mig en akut muskelinflammation i vänster skulderblad och det värker och är jobbigt att vara igång mer än en stund i gången.. Men visst ska det reda upp sig, bara man försöker vila... och vad betyder det månne ?

På bild ser ni då R var och rida Alma i fredags. Det gick superbra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar