tisdag 27 december 2011

Blåsigt värre


Blåsigt värre ikväll ännu. Man blir ju allt snurrig i skallen.

Sitter och dreglar över en helt underbart vacker russ hingst som jag gärna skulle ta ett föl på. Jabb KL heter han. Oemotståndligt vacker. Och vad jag hört ska han ha ett 100 % lynne! Kika gärna in på hans sida på russit.net
http://russit.net/jabbkl

Alltid alltid alltid sitter jag och tittar på hästannonser. Det kan inte finnas ngt som är så bra som hästannonser. Ett underbart tidsfördriv. För det mesta sitter jag och tittar på hästnet.se. Ett avelssto skulle jag vilja ha, samtidigt som jag GÄRNA skulle köpa en shettis unghäst igen.

Nej.. nu är det dags för mig att dra iväg ut till ponnyerna igen. Klockan börjar bli matdags för hästarna och sovdags för mig. Eller snarare mysdags med en bra bok.

[Bild på Alma från i somras]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar