torsdag 15 maj 2014

Diva fem år!

Du och jag.
A piece of me is taken by you.
Divas tatuering, fixad 2013.
Grattis Diva på femårsdagen! Kom på det när jag tömkörde att nemen! Hon fyller ju fem idag den 15:e maj!

Tänk vad tiden går fort. Minns när jag köpte Diva då hon var så liten så liten. Ca. 80cm och spinkig och fram och bak gick kanske inte ihop, men tänk så FIN hon är nu. Jag tycker faktiskt att min ponny är så vacker, både in och utsidan. Hon är allt jag någonsin önskat och varje dag tillsammans med henne gör mig otroligt glad inombords. Hon är verkligen en av de allra allra bästa sakerna jag vet.

Ja Diva program idag blev tömkörning och vips så bevisade hon att hon kunde skänkelvikning, snyggt och stilrent åt BÅDA hållen. WHAT!? Det har ju varit lite kämpigt åt vänster men nu flöt det mittiallt på, och så fint det gick. Altså tummen upp för dagens pass. Diva höll minsann lågan brinnande!

Alma satte jag mig upp på barbacka och skrittade en stund och henne prövade jag också skänkelvikning på och det gick, fast det blev lite snett emellanåt. HAHA. Jag tror vi behöver lite guidning av S. Men pigg och glad var hon och på tal om skitsnack så ser skiten lite bättre ut nu också, JEIJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar