söndag 26 augusti 2012

Nya bilder

 Äntligen kommer här lite mer uppdaterade bilder. Dehär togs när vi var i Ylivieska på utställning med Lumikki. Superduktig och superfin var hon hela tiden!

Något nytt nu då ? Antagligen lidet Alma av en hovböld och är fortsättningsvis öm i hoven. I fredags var hon ganska dålig och då kom U ut och tittade på henne och sa att det borde vara en hovböld som är där då hon har puls i benet och varm hov. Så nu ska jag ännu vänta tills imorgon och se om det är någon skillnad och sen ta kontakt med haga om inte problemet vill ge med sig...

I helgen var ju det också venetziansk. Och sen jag flyttat hit till lepplax visste jag ju inte alls riktigt  var som kunde väntas här så igår var jag hemma här med vänner för att övervaka, men faktiskt var det väldigt lugnt här! Mycket lugnare än i Lappfors, så hatten av för Lepplaxborna!
När det är Venetziansk helg så har jag alltid ledigt åt ponnyerna, för man vet aldrig om det smäller vare sig det är lördag eller söndag...

Och nu regnar det och är dööötrist.... så jag ska passa på och göra en fotobok med ponnyernas bilder i. HÄÄRLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar