tisdag 3 juli 2012

Dålig bloggerska

Här ser ni verkligen en dålig bloggerska. Jag har fullt upp och hinner inte uppdatera som jag tänkt.

Iallafall, i lördags va jag och Lumikki och tävlade i utställningsringen. Nervös, men oj vad det var skönt att se Lumikki igen. Och det syntes på henne att hon tyckte nog att det var roliget att se matte igen också.
Leena hade fixat henne så superfin. Tvättat och grejat med henne så det var en enkel sak att finputsa det sista.
När jag började värma upp inför ringen kändes hon nog lite stökig och bufflig till en början, men efter en stund gav hon med sig och jobba super tillsammans med mig.
I ringen tävlade vi mot 7 andra ponnyer. Alla hade verkligen fina ponnyer med sig på plats hela dagen tyckte jag.
Resultatet blev en 4:e plats, 39p och klass 2. JAG VAR SÅ SUPERSTOLT!!!!!! Underbart värre! Och Lumikki tyckte faktiskt att det var roligt att springa och showa. Dethär ska jag absolut göra om!

Flickorna här mår riktit bra också. Diva skulle behöva aktiveras mera en smula, men nu ska jag ju iväg på  resa så det får bli lite lugnare och sen drar vi igång på nytt.
Hua.. hur ska man klara av att vara borta från ponnyerna i 5 dagar ? UÄK!

Inga bilder har jag tyvärr att bjuda på, men det kommer inom snar framtid.^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar