söndag 27 oktober 2013

Minna träningen

När det ännu var torrt i hagen och Alma och jag nyss avslutat
en träning för S.
Jag har helt glömt bort att berätta om Minna träningen tillsammans med Diva.

Den gick över förväntan, jag trodde inte Diva kunde hålla koncentrationen uppe eftersom vi legat lågt med tömkörningen nu en tid men hon levererade med riktigt bra bjudning och Minna var riktigt nöjd med Diva också. En sak som jag störde mig lite på att hon var jobbigare att få rund i vänster varv, men efter några minuter så "tinades" hon upp lite, men det var väl bara kanske jag som noterade det. Men riktigt bra flyt fick vi tillsammans iallafall och nytt folk fick man träffa så det var kul, nästa gång kommer jag iallafall att ta en privatlektion för Minna, om jag har passligt att åka iväg då igen.

Imorgon ska Alma till massören A för hon har ju som sagt haft ryggont. Idag har hon inte haft några problem, lite ömmar hon men inte fruktansvärt. Men visar upp henne iallafall. Det känns som att jag behöver få det gjort en varv emellan iallafall. Så slipper ju jag själv fundera. Så idag fick täckena komma på för båda skruttarna så de är torra och fina tills imorgon. (Det går inte bra att massera en blöt häst)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar