måndag 21 januari 2013

Taggad!

ÅÅÅÅH! Nu äntligen känner jag mig taggad. Det är nytt år och nya möjligheter och känner mig så smånigom normal igen. Ponnyerna har minsann haft lepolass i ngr månader nu då matte varit trött, stressad och ur balans. Nu känns det som jag börjar vara på rätt sida igen, orken börjar komma tillbaka och börjar planera. Allt kommer lösa sig till det bästa!

Anledningen till den lilla kicken är att en del av tävlingsdatumen för årets tävlingar kommit upp på internet nu. Och det gillar vi stort. Jag har redan satt in datumena i kalendern och ska nu försöka börja prioritera os.v med pengarna. Jag har en JÄVLA tandläkarräknings om kommer ligga på och jag gillar inte det alls, samt att jag dessutom ska till massören ett varv till. Hade en massa låsningar i ryggen och ngt som kallades fasetter var inte riktigt bra. Tjohejsan! Men det är ju bara så, ska man orka med allt detta jobb som har med ponnyerna att göra i vardagen, fixat vatten, hämta hö, mocka, fixa os.v, så måste man ju ha kroppen i skick. Kanske inte tänderna, men inte är det kul med tandvärk heller...

Så med detta ska jag börja planer lite träning och annat smått och gott! Hej så länge! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar