torsdag 7 juni 2012

Ponnyridning

Diva som hoppar som en kanin med Lumikki i täten.
Fotograf: Astrid Vesterbacka
Idag blev det en lugnare dag för Alma som fick gå en timme på en riktit basic nybörjarlektion. Lite knottig mellan varven, men tack vare min strålande idé att ha flughuvan på under tiden man rider så har hon mycket bättre tålamod. Varför har jag inte kommit på det tidigare ?
Imorgon har Alma sin födelsedag. Hela sex år blir mitt charmtroll. Lilla damen i stora världen.


Diva fick mycket borstning och pyssel idag, men det är bra. Hon var superduktig, men alltid lika envis. ^^

Idag blev Lumikki betäckt med snyggingen. Och det gillar jag stort, hoppas hon tar sig medsamma så är det inte blir så länge vistelse där.

Ha de gött gott folk, nu ska jag doona vidare före jag ska iväg igen till purmo för att hämta klänningen som jag ska ha på Manuelas bröllop.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar